niedziela, 15 marca 2020

Temat 1: Przypomnienie wiadomości o budowie zdania pojedynczego. Orzeczenie i podmiot.

Witam


Przystępujemy do pracy przez Internet.

Będą to głównie lekcje z nauki o języku.

Ja wysyłam zadania, a Wy informujecie mnie o ich wykonaniu.
Można to zrobić w zakładce "Prześlij komentarz".

Np. Wykonałam zadania, Ania K.


Lista uczniów, którzy wykonali pracę, uzupełniana będzie na bieżąco.



Temat 1: Przypomnienie wiadomości o budowie zdania pojedynczego. Orzeczenie i podmiot.

Pliku z zadaniem i ćwiczeniami poszukaj w swojej skrzynce e-mail.


Do wykonania zadania potrzebny jest program Smart Notebook 11.4.

Informacje o tym, jak pobrać i zainstalować program, wysłałem Wam nam e-mail.

Kto sobie z tym nie poradził, niech poprosi kogoś o pomoc.


Jeśli umiesz już wszystko, rozwiąż sobie test:





zdanie pojedyncze - test 1





Pozdrawiam, RW 

19 komentarzy:

  1. Wykonałam zadania

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykonałam zadania Nina R

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykonałam Zadania Rafaela K

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonałem zadania, Henryk G.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykonałam zadania, Karolina G

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykonałam zadania, Kasia G

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykonałam zadania, Basia B

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykonałam zadanie Sara Jabłońska

    OdpowiedzUsuń
  9. wykonałem zadania ECelmer

    OdpowiedzUsuń
  10. wykonałam zadania J. Góralska

    OdpowiedzUsuń
  11. Wykonałam zadania, Julia B

    OdpowiedzUsuń
  12. Wykonałam zadania, Julia Piekarski

    OdpowiedzUsuń
  13. Wykonałam zadanie, Maja G.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wykonalam zadania Michelle K

    OdpowiedzUsuń