poniedziałek, 16 marca 2020

Temat 2: Adam Mickiewicz – „Dziady” cz. II. Słuchowisko i gra sprawdzająca znajomość utworu.

Zapraszam do wysłuchania słuchowiska na podstawie "Dziadów cz. II" Adama Mickiewicza.

Po odświeżeniu sobie treści utworu proszę sprawdzić swoją wiedzę.

Posłuży do tego gra przygotowana w formacie smart notebook. Plik z grą przesłałem Wam na e-mail.

Jeśli ktoś chce, może wykonać ilustrację do wybranej sceny utworu i przesłać mi ją na maila w postaci zdjęcia lub skanu. Można zdobyć parę plusów. Najciekawsze prace zostaną opublikowane na blogu. Termin przesyłania prac upływa w niedzielę 22.03. o godz. 20.





Terminy:
a) słuchowisko + gra w programie smart notebook: do 17.03. godz. 20:00, wykonanie pracy potwierdzamy w komentarzu;
b) ilustracja do lektury (dla chętnych): do 22.03. godz. 20:00; gotową pracę wysyłamy drogą mailową.

"Dziady cz. II" - słuchowisko

 Bonus: dwa quizy z lektury na platformie LearningApps.








Milionerzy - quiz 1

Milionerzy - quiz 2 


Pozdrawiam, RW

18 komentarzy:

  1. Wykonałam zadania , Oliwia Litwin

    OdpowiedzUsuń
  2. wykonałam zadanie Sara Jabłońska

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykonałam zadania , Weronika Staroń

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonałam zadania, Daria Grybek

    OdpowiedzUsuń
  5. wykonałam zadania J. Góralska

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykonałem zadania, Henryk Gawrysiak

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykonałam zadania, Kasia G.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykonałam zadanie, Maja G.

    OdpowiedzUsuń
  9. Basia Borycka17 marca 2020 04:07

    wykonałam zadania, Basia B

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykonalam zadania Michelle K

    OdpowiedzUsuń
  11. Wykonałam zadania, J. Piekarski

    OdpowiedzUsuń
  12. Wykonałam zadania, Julia B.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wykonałam zadanie

    OdpowiedzUsuń
  14. wykonałam zadanie dominika zarzeczanska

    OdpowiedzUsuń